editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

SVINALÄNGORNA!

Kategori: Allmänt


Idag efter jobbet drog jag hem till shanna och fixade mig lite tillsammans med henne!
För jag insåg att jag inte skulle palla fara runt på krogen bland massa fulla folk ikv! Är helt sluut!
Så Shanna tvingade med mig till Olearys för att äta supergott och glo på folk! :)
Sedan gick vi på Bio!
SVINALÄNGORNA!

Och nu var det minsann tur att evelina lämnade kvar sitt godis hos mig igår!
Så nu sitter jag här och tröstäter det!
Svinalängorna är bland de bästa filmerna jag sett på länge!
Jag har för länge sedan läst boken som även den var superbra..
Men jag tycker konstigt nog att filmen var bättre (ovanligt)..
Skådespelarna var så bra så jag blev alldeless mållös!
Genialiskt.!
Allt var så ÄKTA!
Och det är en otroligt Djup och känslomässig film!
väldigt TUNG!
jag och shanna satt kvar och grät på eftertexten!
Åh jag måste se den igen!
Alla borde faktiskt se den.
Och det är så hemskt när man tänker på hur extremt vanligt det är som filmen tar upp!
Den tar upp så extremt viktiga saker!
ÅH! den är så Laddad!

Så mina filmtips just nu är verkligen denna, Svinalängorna. Och så vill jag även starkt rekomendera 127 timmar , som har Bioprämiär 11 februari!
sjukt sevärda filmer! You will love them!

Nu ska jag krypa ned i sängen.
Så extremt glad efter en sjuukt lyckad nykter kväll!
Nyktra kvällar är alltför underskattade! :)

Kommentarer

  • Marika Grandin Johansson säger:

    Åhh.. den måste jag se, jag har också läst boken. Låter bra om filmen var bättre en boken! Ha det!

    2011-01-16 | 09:25:55

Kommentera inlägget här: