editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

städa?

Kategori: Allmänt

okej hörrni.
Jag funderar på att städa!
FUNDERAR!

kanske ska ta och göra det.
För någon dag sen trapade jag på min plattång som låg under en hög med ouppackade julklappar. Jag höll på att stuka foten! Men nu har jag ju lixom börjat vant mig.
Jag har bildat små hålor bland alla kläder där jag kan sätta ned fötterna.. Det blir lixom som den där leken "inte nudda mark" fast tvärtom!

Skulle boka tvättid idag också..
Men det är ju fullt hela tiden.
jag fick ta en tvättid imorrn. MEn då kommer jag bara hinna tvätta en omgång, för sen börjar jag jobba! :S det suger! MEn då får jag lite rena kläder iaf:)

Får se vad jag hittar på idag.
börjar ju inte jobba förens kvart över 7.

Ne hörrni!
Nu ska jag sätta på jävligt bra musik och Röjja undan lite här! Så får ni se hur fint det blev sen när det är klart:)
Lite trött på julsakerna nu också..
Vill fanimej städa bort skiten.
Men är det för tidigt? :(

Får se hur jag gör:)
Puss hej!

http://www.youtube.com/watch?v=Vn1n3KEi8EA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: