editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

sjukt mkt lön!

Kategori: Allmänt

Det ska fanimej löna sig att jobba!
Och det har det gjort känner jag! :D
Jag var ledig 3 dagar i december och sjuk 2 dagar!
Och att jobba är verkligen det ENDA jag har gjort!!
Jag har fått hoppa in sjukt mkt för att det var så många sjuka :)
Då kändes det oerhört värt när lönen kom idag.
19.581 :-
innan skatt hade jag tjänat över 26.000 :O ÄR INTE DET SJUKT!
Jag klagar inte!
Jag tackar och tar emot!
nu ser mitt konto ut såhär :O
:)

Jag ÄLSKAR mitt jobb*! :)

Kommentarer

  • Marika Grandin Johansson säger:

    Ja vem fan skulle inte vilja jobba?

    2011-01-14 | 11:16:59
  • edit säger:

    det är bara att ringa på smsen! (BARA) .. eller inte! eller hålla tummarna på att folk blir sjuka! hehe. Jag är en hemsk människa! :(

    2011-01-14 | 11:18:30
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/
  • Marika Grandin Johansson säger:

    Jag sover med telefonen numera... Jag har lyckats få några tider i alla fall, fast så himla många sms har det inte kommit? Jag kanske har gjort nåt fel?

    Skulle du inte resa bort snart...? Då kanske jag kan få lite fler tider! ;)Kram...

    2011-01-14 | 11:29:55
  • edit säger:

    nej. men jag har ju jobbat på maten och för spal också.. Fick ju tider av kjell och fick rycka in i mejeriet och såntdär! :) Jodå.. när jag åker så får du lite tider av mig;)

    2011-01-14 | 14:19:07
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: