editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Paaaasseeeet

Kategori: Allmänt


jahapp.. Sådär såg man ut på passet för över 5 år sedan!
INTE okej. men den bjuder jag på!
PalestinaSjal och grejer! Ser ut som en fucking Gangter! ;) YEEEHA!

Nåväl..
Har ringt och pratat men en kvinna på Volontärsresor om lite grejer. Och även hittat en Facebookgrupp där man kan prata med andra volontärer som åkt med detta företag och så! :D

Nu måste jag fylla i några papper och skicka in.. Men på det måste det stå passnummer och grejer. Och för att jag ska kunna fylla i det så måste jag ta nytt pass eftersom mitt gick ut i November 2010!
Har även kollat upp lite vaccinationer och flygbiljetter! Och det kommer bli STÖRT dyrt! :O Helt sinnes! Dyrare än jag trodde med bara en jävla tur och retur flygbiljett!:O uppåt 10.000! Dyrare än en Charterresa för fan! :P

Men men!
Pengar är inge problem, eller vad man säger:P
jag börjar ladda inför Hanbollen ikv!
Har inte lyckats fått bort mion arbetstid ikv.. Så det blir att stå på jobbet med Livesändning på datan!
Hoppas inte det är så många kungder ute och handlar.. Det kan det väl ändå inte vara! Det är ju SEMIFINAL! och alla borde väl sitta hemma och kolla på den! eller?:)
TAGGARÅÅÅÅ!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: