editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

OH AFRICA!

Kategori: Allmänt

somnade klockan 2 inatt typ..
vaknade klockan 5 och var Superpigg.
försökte somna om men var helt omöjligt.. så jag låg och läste till klockan 8 ungefär..
Sen vaknade jag typ vid 11 av att Kalle ringer och väcker mig..
Vilket var tur..
Annars hade jag nog säkert försovit mig till jobbet!
Dags att fara iväg.!
Är så Fruktansvärt taggad på Tanzania nu att jag bara vill vara hemma och fylla i alla formulären, gå till banken och fixa VISA-kort. Gå till Polisen och fixa nytt PASS!!
AFRIKA HERE I COME!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Låter Spännande!!! Glöm bara inte bort att det är en j-a massa vaccinationer som du bör ta...KRAM! /Ewy

    2011-01-19 | 15:44:10
  • edit säger:

    nej jag veeet! :) UCH!! men det får det vara värt:D <3

    2011-01-19 | 21:50:02
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: