editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Nytt år Nya möjligheter.

Kategori: Allmänt

Nyårskvällen tillbringades med fina Helena <3
Sen vidare med Min underbara Eira, Antoni, Björn och Ronja.
Var hemma 4. blev en lång Nykter natt!
Men en fantastisk kväll, trots allt.

Mitt nyårslöfte får nog bli att uppdatera min blogg bättre.. Men jag lyckas aldrig hålla nyårslöften. så vi får väl se hur det går:P

Jag är sämst på att lägga ut bilder nu för tiden också.
Så här kommer det massor!
Börjar med bilder från igår:P






Myskvällen med Eira!


julbak med mamma! <3




JULAFTON (:






lite annat som hänt:)



nu blir det krypa ned i sängen igen och kolla på Ivenho! Det är en tradition:)
sen blir det packa lite och fara till fellingsbro tror jag.
För imorrn Blir det Kryssning! :)
Puss hej!

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Hej gumman! förlåt för jag inte svarade på ditt sms då på nyårsafton när du skickade! Men jag hade inga pengar på telen ): har inte det nu heller! haha hatar mitt abonnemang! Jag var i Sälen iaf, och firade fast det var inte så kul /: menmen. Hoppas du hade ett super bra och fint nyår iaf! puss hjärtat <3

    2011-01-04 | 18:58:55
    Bloggadress: http://yemkelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: