editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Klockan är nu 21.00 och stormarknaden stänger, vi tackar våra kunder och personal för idag!

Kategori: Allmänt

sitter och gottar mig i färskajordgubbar och rabarber-och-vaniljte!
Muuumms!

idag var det första dagen med de nya öppetiderna på jobbet!
Så himla skönt att sluta 21.15 nu i fortsättningen! :D
Jag och sanne åkte och hälsade på jenny på hennes atelje efter jobbet!
Trevlans:D


Nu ska jag försöka varva ner lite!
är lässugen men har ingen bra bok här hemma som jag inte läst.
Någon som har något bra BokTips! :) Skulle uppskattas! :)
Puss på er! <3

Kommentarer

  • stina säger:

    Du kan komma hem till mej och kolla har massor med bra böcker..

    kram stina

    2011-01-18 | 19:43:16
  • edit säger:

    det ser jag verkligen fram emot! :D <3

    2011-01-18 | 21:42:21
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: