editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

julen är borta!

Kategori: Allmänt


Jahapp..
Då var lägenheten återställd till sitt ursprung..
Jag älskar julen! MEn det är äldigt skönt att få bort allt juligt ändå!
Och jag är så fruktansvärt trött på denna lägenhet nu att jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Den är så liten och tråkig!!
Jag vill ha en 2:a! En STOOOOOOR 2:a med asbra planlösning!
Stort kök och stort badrum!
uch! jag är trött på detta!
någon som känner någon som känner någon som känner någon som kan fixa en lägenhet..
Det är ju helt Omöjligt i denna stad att fixa lägenheter utan kontakter!
och jag har typ 321 poäng hos ÖBO! LYCKA TILL med det lixom!
Och där finns det ju bara lediga lägenheter i typ Vivalla ändå så!
GAAH! blir galen! :)
Någon som vill flytta ihop med mig annars?
i typ en 3:a ?
sjukt värt! :D

ne..
Nu ska jag diska och sedan bege mig mot Coop för att Storhandla!
kan lyxa till det lite nu när man fått lön:) Gött!

Kommentarer

  • micke med håret säger:

    tja du får jättegärna bo hos mig!! Räcker 265 kvm 7 rum o ett enormt kök på typ 30 kvm till you and me and the dog?? Men du törs ju inte ens fika med mig? Suuck,så synd!!

    2011-01-14 | 21:54:06
  • edit säger:

    finaste!! klart jag vill fika med dig! vill bara inte ge ut min adress i bloggen fattaru väl:P men en kopp fika på stan skulle ju aldrig sitta fel;) <3

    2011-01-14 | 22:25:56
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: