editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

jo men visst

Kategori: Allmänt

eftersom att jag bara har sovit typ 4 timmar inatt pga av en mardröm så böt jag bort mina 2 sista arbetstimmar till jonatan! Jag kände att han behövde dem!
jag har därför hunnit handlat lite vilket var EXTREMT välbehövligt!
Så nu ser min kyl inte ut som en "ungkarls kyl" längre. :)

och här ser ni min fina provisoriska lösning på ett tillfälligt I-landsproblem!
När torktummlaren var sönder idag. Så fick man hänga tvätt överallt. Och då menar jag verkligen ÖVERALLT!
(Gardinstången, Tavlor, stolar, hatthylla, duschen, mina gitarrer, ugnen. JA ni.. Det går bara man vill! )

gillar denna hörna på jobbet! :) undra varför?

Kollade just över mitt parfymeri här hemma! För jag Ränsade det här om dagen.
Vill inte ens veta hur mkt pengar jag har lagt ut på Parfymer och Bodylotions ..
Speciellt parfymer.. 
Detta är mina nu, efter att jag slängt typ 7st. 
 
Calvin Klein - Eternity, Dior - J'adore, Miss Dior - chérie, Calvin Klein - one, Eternity Moment & euphoria, Christina Aguilera, Britney Spers - midnight fantasy, Puma, Paris Hilton - Can Can, Victoria Beckham, Naomi Campbell - Cat deluxe, Dior - Pior Poison, Britney Spears - Believe, Naomi Campbell - naomagic, victoria secret.



Nu ska jag äta sjuukt god turkist jordgubbs yoghurt! :)
tack och hej!

Kommentarer

  • micke med håret säger:

    mmm har du kall jägermeister i kylskåpet? Ta med den till mig,jag kan hjälpa dig att dricka ur den!! Jag håller på att måla/tapetsera om i 4 rum av 7+köket! Kände för att förändra lite,sugen på att måla lite??

    2011-01-08 | 21:39:16
  • edit säger:

    jag är på!! När kommer du förbi och hämtar upp mig?

    frågan är bara om du vågar utsätta dig för den risken? Jäger och måla/tapetsera! Du hör ju själv hur kombinationen låter:P

    2011-01-08 | 22:13:01
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/
  • Anonym säger:

    2011-01-08 | 22:52:31
  • micke med håret säger:

    måla/jäger? Inga problem!! Hämta dig? Självklart,man kan inte dricka jäger o köra samtidigt samtidigt! När ska vi köra igång??

    2011-01-08 | 22:57:15
  • edit säger:

    allt går bara man vill;)

    2011-01-08 | 23:10:11
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: