editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

jag mår bra, okej?

Kategori: Allmänt

hur kan man bli så mätt av fil?
åt nyss fil och flingor..
Jag var så fruktansvärt hungrig när jag vakna..
Så jag pressade lite apelsinjuice och tog det pyttelilla sista av mitt filpaket!
och nu sitter jag här och försöker hålla mig från att spy av mättnad!
Är det inte sjukt!?
vad är det för fel på mig?
Ena stunden känns det som om jag kan proppa i mig hur mkt mat som helst utan att bli mätt. Och ibland orkar jag knappt äta ett äpple trots att jag är ASHUNGRIG!
Något står ju inte riktigt rätt till?

Har fått massa oroliga kommentarer av folk på sistonne.
"Hur är det med dig?, du ser nere ut.. Du har gått ned i vikt., äter du ordentligt? sover du ordentligt? är du ledsen över något,? du sliter väl inte ihjäl dig på jobbet?"

Vad svarar man på nått sånt?
Och grejen är att det kommit från flera olika håll. .
Det är bra med mig! Faktiskt jättebra. :) Denna vecka har varit mer givande än andra veckor. Känns som jag har hunnit med att ungås med lite vänner mitt i allt arbete, vilket gör mig lycklig..
Och det där med Ätandet och sovandet.. Jag kan inte påstå att jag är någon expert på det..
Jag Äter när jag har tid. vilket blir allt mer sällen.. Och sömnen är det som jag måste lägga ned mest energi på nu för tiden vilket är väldigt påfrestande. jag tackar gudarna för att jag inte jobbar tidiga morgonar så ofta just nu. Det skulle bli väldigt besvärligt eftersom att jag inte lyckas somna tidigare än 3 på nätterna hur mkt jag än vill och försöker.
Och nej! jag jobbar inte ihjäl mig! vad vore jag utan ett arbete? Jag trivs faktisk bättre på mitt jobb än vad jag någonsin vågat drömma om:) och jag säger självklart nej till mer arbetstider om jag känner att jag inte orkar..
Och det där med vikten har jag inte ens tänkt på . har inte ställt mig på en vågjävel sen jag slutade med camebridge.. Och träna är jag alldeless för dålig på. Och jag har inte fått gått ner en storlek. så svaret där är nog nej. :P haha..

I det stora hela mår jag bra.
så ni behöver inte vara oroliga! :-)
Jag lovar. jag tar hand om mig.. (så gott det går) :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: