editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig...

Kategori: Allmänt

-vem är den där måtta, och varför måste jag dricka med honom?

uch vad dåligt jag mår!! fy faaaan asså..
frågan är om det verkligen är värt det?
och svaret får nog bli att- JA- det är det! ;)

Jag, Chrissepisse och Mr.M träffades hemma hos mig med trevligheter. . sen kom Jonte förbi en sväng också*!
trevligt :)
så störda människor man umgås med asså :P HAHA
sen drog vi hem till helena dit även Jenny, Sanne och Marika kom.
Sen drog vi och mötte Johannes på Strike, Bowlade..
Sen drog jag, Mr.M, Johannes och Marika till RockBar, och sedan spenderades resten av kvällen på MAX. Sen gick jag och Mr.M hem!
var väl hemma halv 4 typ!
Och jag halkade på vägen hem så jag har så jävla ont i mitt ben!
jag känner mig helt DÖD och är så sjuuuukt sugen på Pizza!

Satan i gatan asså!
försa om man skulle dra något gammalt över sig... Eller nått sånt!
kvällen får väl bli lugn då antar jag.. Pallar ingenting!! :P
får se hur kvällen slutar! :)



HAHA! Alltid lika kul med bilder asså:P
Nu ska jag sooooooova:) puss hej!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    TACK raring! Det är jättekul att få respons :p

    Och tack för igår! Kul att du fixade allt! Men jag mår ganska dåligt igår. Fattar inte varför jag drack SÅ mycket, helt sjukt!!!

    Den sista bilden var jättefin på dig! Puss<3

    2011-01-22 | 14:52:01
    Bloggadress: http://jempannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: