editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

it makes me shudder and convulsion

Kategori: Allmänt

Hade en supertrevlig kväll igår! :) <3
Efter jobbet (7.30-19) så handlade jag med Helena!
Sen åkte vi hem till mig en sväng..
sedan Cyklade vi hem till Mr.M!
Vi käkade pizza, gött!
Sen följde vi med Helena en bit på vägen när hon skulle till jobbet (jobba natt på¨McDonalds)..
Sen drog jag och Mr.M hem till Mr.M och kollade på 2 skräckfilmer!
INTE nice! :P
eller jo. ganska nice vare faktiskt! :)
Men jag kunde knappt andas och fick kramper i hela kroppen så fort jag pustade ut! :P HAHA! jag och skräckfilmer är inte "best friends":P
Väldigt trevlig kväll/natt iaf:) Big Love! <3


många jag pratar med undrar varför jag just vill åka till Tanzania..
:) Jag har ingen speciell anledning till varför jag vill åka till dit. Frågan är snarare "Varför Inte?"
jag har haft planer på att åka som volontär väldigt länge. Och jag har hela tiden velat åka till Afrika. Och eftersom att tanzania fanns som alternativ och är i stort behov av hjälp så blev det bara så ! Thats it! :)
Inga konstigheter.
Inget konstigt alls!
Kollade nyss på Maimi Ink! och blir såå sjuuukt taggad på att tatuera mig !
Tur att jag ska göra det imorrn!
För jag har TATUERINGSBEHOV! XD
Min fina Fanny ska följa med mig och hålla handen! <3 Puuuuuuuss!

Nu ska jag köka frulle, Ta en Låååååååååång härlig Dusch!
Och sedan bege mig mot jobbet! :D

Livet leker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: