editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

IKEA

Kategori: Allmänt

håller på att laga lite mat.
Blir faktiskt spagetti och köttfärssås!
MUMMS!
har vart på IKEA med mamma. 
hon ringde och väckte mig vid 11. 
så det betydde att jag lyckats sova ungefär 10 timmar! HELT SJUKT! 
vaknade dock nårga gånger inatt ..
Känner mig fortfarande trött trots att jag borde känna mig fruktansvärt utvilad! 
Jag har införskaffrat mig en blomma, ljus och nya kaffemuggar.. 
Så jag har ränsat ur mina skåp och slängt sjukt mkt med skit!
ne.. nu måste jag koncentrera mig innan maten bränns vid! 
Kommar 17-21 ikv! 
Nia öppettider på coop nu :)
8-21 istället för 8-22. 
Den där sista timman känns oerhört nice! 
Sjukt värt! :)
hihi!
hoppas vi får ut kunderna i tid ikv så man kan få komma hem! :)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: