editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

helkväll i min 120säng!

Kategori: Allmänt

ja..

Har iaf vart en sinnesRolig kväll/natt.. Har inte skrattat så mkt på länge!
Grannarna bankade tillochmed i väggen för att vi skrattade så högt. .(Det var det fan värt eftersom att jag typ är stans tystaste och bästaste granne i vanliga fall).
Mr.M kom hit. så åkte vi och hämtade min fina Helena.
Så åkte vi hem till mig och Tillbringade sjuukt många timmar trängandes i min 120säng!
BIG LOVE!

Har nyss skjutsat hem mina små liv!
klockan är typ halv 4.
Och om 3½ timme ska Mr.M upp och jobba! stackaren som nyss har somnat! :/
Nästa gång ska vi ha GRABBKVÄLL! Det vill säga: ÖL, Chips, TV-spel & Pungsvett! Det ser vi fram emot! :D

ne men iaf!
Nu ska jag få mig några timmars sömn innan det är dags att möta Fanny på Stan och sedan TATUERA MIG!!! ;DD;D;;D;D

Så lyyyycklig!
Jag är typ lyckligast i världen!
Och jag Älskar mina fina Vänner! <3

Jag är så lycklig så att jag nästan får dåligt samvete! !!!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Saknar dig Johanna <3

    Såg en hel hörna med evlis grejer idag när jag va å shoppade, tänkte på dig då :D

    PUSSS <3

    2011-01-31 | 03:47:10
    Bloggadress: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: