editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Har du Någonsin sett en handikappad gå påen Handikappstoalett?

Kategori: Allmänt

meeh hallå!
Har jag missat nått?
Helt plötsligt var det torsdagskväll och jag är hemskt sugen på att knäppa en god Kall och glo på Handboll!
Gästerna har precis begett sig härifrån.
Riktigt trevlig kväll med ljusparty och jag fick välja grejor för över 1000:- !! ME LIKE! Det är ju LYYYSANDE! (hihi, sämst humor har jag).

Jag tänkte på en grej idag när jag var på toa på MAX!

Jag har en dålig vana att nästan ALLTID gå på Handikappstoaletter när jag är på offentliga platser. (nu kanske vissa tänker att "fy skäms, vilken dålig människa den där Editjohanna är, Handikappstoaletterna är till för de HANDIKAPPADE". och visst okej, lite dåligt samvete får jag. Men hallå:O Har ni NÅGONSIN sett en handikappad gå på en handikappstoalett? Seriöst? jag har iaf aldrig gjort det! Så jag tar mig faktiskt den firheten ibland..
Och det är lika SVÅRT varje gång! Har ni tänkt på det? (eller just det, ni är ju sånna där hederliga människor som inte sätter era små fötter på en handikappstoalett) men om ni någongång skulle få för er att göra det, så kan ni ju tänka på det! ---->Toalettpappershållaren sitter ALLTID en MIL ifrån toalettstolen<----
jag fattar ärligt talat inte hur de som konstruerat en sådan toalett har tänkt? Har de ens tänkt över huvud taget?
Vad är grejen?
Man måste ju typ resa sig upp från toalettstolen och GÅ för att hämta toapapper. Eller så får man komma ihåg att ta toapapper INNAN man sätter sig och gör sina behov.. MEn om man glömmer det! (?)....  Då blir jag hellre sugen på att Trycka på NÖDSIGNALSKNAPPEN! och då kommer någon springandes och bryter sig in med en kofot till där jag sitter på toaletten och när de undrar varför jag tröck på knappen så ska jag svara lite vänligt med mitt raraste leende "Snälla,kan du räcka mig toapapperet, jag når inte":)

jag fattar fakiskt inte varför de har det på det där viset..

Har de fått för sig att Handikappade människor har LÄNGRE ARMAR än oss andra helt plötsligt! ?

//en som undrar! Tacksam för svar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: