editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

HANDBOOOOOLL!!! <3

Kategori: Allmänt

jahapp!
Hemma från jobbet nu då!
fick en extratid i kassan! Sjukt lycklig!
'Och en brev fick jag idag på posten så jag blev sååå lycklig!

Sen ringde jag micke!
Och han hade sett att Ving sökte Showartister som kan uppträda och ha sånna där shower på hotell utomlands!!
Och jag blev så lycklig och gick in och läste om det.. men de sökta bara Mannliga!! :(
Ledsen blir man!
men men..
igår lekte jag med Gabbi iaf. :)
Sen kom pontus med en ny DVD te Mig (ÄNTLIGEN).
Sen kom emma hit och sov över!
MYYS!
Vi skrev kontrakt på lägenheten!
För hon ska ha den medans jag är borta i Afrika i 3 månader!
Så imorrn ska jag boka och fixa med resan! :D
Jag är så otroligt lycklig!!

Nu nalkas det Handboll!!
Jag har en obehaglig känsla av att vi inte kommer lyckas ta hem denna match! :/
Danmark är fan bra! Och utan Kim Andersson och Oscar Carlén kan det bli hårt!
MEn mina SVENSKA hjältar får Kämpa på ändå!! :)

Efter Matchen blir det hem till min fina Shanna och sova över!
Ha lite nattligt myssälskap! (för tredje natten irad för mig) Alltid trevligt:)

Nu ska jag sluta babbla och koka lite te!
DEN BLIR DET FÖRHOPPNINGSVIS EN SPÄNNANDE MATCH! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: