editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

halv åtta hos mig

Kategori: Allmänt


Jag tror jag verkligen underskattar mig själv när det gäller matlagning!
Evelina åkte precis hem!
Jag bjöd på SUPERGOD kyckling, couscous och sallad. Och Rödvin såklart! :)
supergott var det om jag får säga det själv..
Åh det är så sällan jag anstränger mig och laga mat.
Men roligare att laga till någon annan, än bara till sig själv..
Iaf så har kvällen varit superbra med min lilla kalasPingla! :)

Nu blir det lägga mig och läsa i min braiga bok några timmar för att sedan sova.
Imorrn blir det jobb igen!
Blev erbjuden att jobba ikv igen föresten. Men tackade nej.
Skönt med en ledig fredagskväll för ovanlighetens skull.

Men nu får jag nog sluta med mitt drickande.. Detta var 3:dje ggn denna vecka som jag drack alkohol..
Och imorrn blir det förmodligen utgång med Sanne!
Får se hur detta slutar:P

BIG LOVE!
Natti natti! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: