editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

godmorgon söndag!

Kategori: Allmänt

godmorgon härliga söndag..
vaknade upp i ett svart rum.
det är verkligen jättesvart.
Min brors rum.
Mitt rum är ju borta för länge sen.
Nu äger Kalle mitt gamla rum. Och i hans gamla står det bara en obekväm gästsäng och nån träningscykel..
och min bror sov nog hos pappa så jag tog mig friheten att våldgästa hans säng istället:)
Sjukt bra har jag sovit:)


Nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag.
sen om 2 timmar kommer Andreas och hämtar oss och så bär det av till arboga där vi tar bussen mot Sthlm och vidare med Cinderella ut på uppet vatten! typ :)
Det ska bli så otroligt skönt att komma iväg.
Bara ta det lugnt. släppa tankarna från jobbet.
Äta och dricka gott!
Liv1 ! verkligen! :)

sådär ja.
nu ska jag bege mig:)
vi hörs och ses!
PUUUUUUUUSS PUSSSSS! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: