editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Förut var jag schitzofren, men nu mår Vi bra!

Kategori: Allmänt

Natten och kvällen tillbringades igår med Världens mysigaste Shannapanna!
Har dock sovit väldigt dåligt, trots hennes megastora sköna säng!
Drömde mardrömmar så det sjöng om det..Och pratat i ömnen hade jag tydligen också gjort!

Tjockade sedan i mig kaffe och macka och drog till jobbet!
jobbade 12-15. Värt?

Shoppade lite efter jobbet också..
Så nu blir det laga dagens första mål mat!
Sjuuukt hungrig!

Kalle ringde nyss..
Så vi ska dra till typ elgiganten om en timma och hämta hans data..
Sen ska han sova över hos mig!
:)

Är taggad på Ritz ikv för att se mannen i mitt liv (Petter) Sjuukt Pepp på det!
Men jag börjar jobba 09.45 imorrn. så isf går jag ut nyktert tror jag..
MEn kommer va så sinnesmycket folk så frågan är om man pallar det? :O
GAAAH! beslutsångest!!

Vill även gå på Hindersmässan. MEn men.. Man kan ju inet hinna med allt här i livet!

Ne. nu ska jag äta nått innan jag börjar tjaffsa med mig själv för att jag är så hungrig! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: