editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

För jag blir aldrig kär i nån, Och jag älskar ingen alls, Sånt där är slöseri med tid...

Kategori: Allmänt

Sa jag det?
Jag och Jenny har bokat Piljetter till Håkan Hellström i Mars!
Och jag längtar så jag nästan spricker!
WIIIHOOOIIIIW!! :D
Glad är jag!
Nyss hemkommen från 3 timmar och en kvarts arbete!
ujujuj. Är heeelt slut..
Eller inte!
lagom tid att arbeta såhär en tisdagskväll:P
har färgat håret idag igen..
Eller fan vad jag ljuger..
Jag har TONAT det idag igen..
Det går sakta men säkert.
Och snart har jag fått den PERFEKTA Råttfärgade nyansen som jag vill ha!
ME LIKE!
Eller nått sånt..
imorrn jobbar jag 13-19.
Sen är jag ledig torsdag, fredag och lördag! BIG LOVE!
Försöker styra nått på fredag.
Trevlig Bowlande och Ölande med lite Coopianer!
Skulle ju inet sitta helt fel!
Tagga på den!
Alla tycker att det ska bli trevligt.
Men ingen säger att de ska komma!
Får väl terra dem lite mer!
hihih^^
Livet går vidare.
så här sitter jag nu och lyssnar på klockan som tickar iväg med min dyrbara tid.
Ska försöka lägga mig tidigt (vi vet alla att det inte ens är någon idé att jag försöker) . MEn jag måste med tanke på att jag börjar jobba "tidigt" imorrn.
ne hörrni..
Nu ska jag sluta babbla och koka mig en kopp te :)
Tanken var att jag skulle våldgästa Helena efter jobbet så hon kunde bjössa på det.
Men inget svar från henne..
Så nu sitter jag i min ensamhem och umgås med mina enda sanna vänner!
Nämligen mina Dammråttor!
Puss på er alla!
Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: