editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Fientligt flyg har sprängt bron

Kategori: Allmänt


Fientligt flyg har sprängt bron!
MR.M gjorde mig medveten om att det tydligen är "de goda gärningarnas dag" imorrn, Jag tror han sa det för att han tycker att jag är elak och åtminstone kan FÖRSÖKA att vara snäll EN dag iaf:P
Nu har jag alltså mindre än 2 timmar att komma på minst En god gärning som jag kan göra imorrn! Känner mig lite stressad!
Tror jag stannar inne hela dagen imorrn för att inte göra någon skada:P

Föresten ska han inte säga nått om att vara elak:O
FEMINISTHATARE!!
hahaha!
En kommentar påväg hem.. "KVINNA! Du ska inte köra bil, Du borde hålla dig hemme i KÖKET" .
Och sedan får jag detta!

Han är en hemsk människa..
Vad har jag gjort för att förtjäna en sådan ond vän? :P
hihi^^

Måtte Djävulen ta alla fruntimmer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: