editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

en vanlig grå onsdag

Kategori: Allmänt

godmorgon mina kära vänner:)
solen är bakom molnen och snön faller ner utanför mitt fönster.
Känns lite som en grå höstdag.
Men vad gör det när dagen ska tillbringas tillsammans med mina fantastiska vänner?:)
vaknade tidigt imorse av att Kalles väckarklocka ringde. Så gick han till skolan och jag somnade om och vaknade några timmar senare av ett sms..
så nu är jag uppe och springer. pigg och glad. :)
Lite sugen på utgång ikv.
nu när man är ledig och allt:)

jag sitter här och äter goood frukost.
Fil och flingor. (vilket snarare för mig innebär Flingor med Fil).
Ett glas Bappelsinjuice.
och en arabmacka:) såntdär gott pitabröd typ. som jag haft i sallad och ost i:) Muuummmmmmmss! :)


Nu blir det försöka få hit Evus på något vänster. Och sedan ringa Fanny<3
Sen blir det upp på stan och Träffa Chantale <3
Looooove it!
Puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: