editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

dreamcatcher

Kategori: Allmänt

hur många drömfångare ska jag behöva ha över sängen för att inte drömma mardrömmar!?
inatt vaknade jag av en sån hemsk så jag inte vågade somna om.. låg vaken i sängen i typ en timma och hade dödsångest....
tillslut somnade jag..
är som vanligt astrött nu efter aldeless för lite sömn..
vet inte vad jag ska ta mig till för att kunna sova.
Har fan provat allt!
och nu är jag trött på det här...
Någon som har några bra tips?


ska springa ner i tvättstugan nu och slänga i en maskin..
Det börjar krisa verkligen:S
typsik mig att göra allt i sista sekunden..

sen ska jag gå till Statoil tänkte jag och hämta ett paket från nordic feel som har kommit :) WIHHOW! :D

puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: