editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

borta bra men hemma bäst

Kategori: Allmänt

Hello my dear friends!

Har nyss kommit ut ur duschen!
Nu sitter jag och lyssnar på Amandas snarkningar.
Hon är Dyngförskyld!
Så det har inte blitt mkt sovande inatt:S
Men vad gör det när man får sånt gott sällskap:P

Funderar på att ta itu med mitt diskberg. Och skulle verkligen behöva Tvätta! men det får jag nog gö imorrn! Det är även fruktansvärt stökigt här hemma!

Så jag kanske ska ta och städa lite medan amanda ligger och hostar i sängen:)
Blir nog även en liten promenad i wadköping och jag måste upp på stan en sväng innan jobbet också!
får se vad man hinner med!

Kom hem från kryssningen igår som sagt:P
var en trevlig resa med Marie och Mamma!
Det är så härligt att åka bort och göra något kul. Även om det bara är typ en elelr 2 dagar..
Och när resan väl är slut så längtar man alltid hem!
Borta bra men hemma bäst!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: