editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Att vara ledig är Stressigt!

Kategori: Allmänt

Ledighet är inget för mig.
Jämt när jag är ledig så har jag så mkt saker för mig att jag får stressa sönder.
Varför kan jag inte bara njuta av min ledighet och göra "ingenting"?
Nu tänkte jag försöka diska lite innan det blir att hämta amanda, åka runt med henne och leta efter en gata här i Örebro som hon ska till. Käka med henne, lämna henne, hämta Helena, åka och handla, lämna Helena, åka hem, packa upp alla varor, Städa, städa, städa fort som fan! Sen kommer Issan, och där emellan någonstanns måste jag hinna duscha kanske, duka fram fika, och sen kommer alla Gäster, För ikv har jag Ljusparty!
WOHOOOW!
Där satt den.
Jag vet inte ens vilka som kommer knappt.. :P
Oh jag fattar inte hur vi ska få plats allihoppa i min lilla lägenhet.. Men men.. Det löser sig!

Nu är banan bokad tills imorrn iaf! :)
Så imorrn blir det BOWLING i högsta grad! :) AWESOME!
Taggaråååå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: