editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Varför blandar du in mig i vårat förhållande?

Kategori: Allmänt

Gjorde min efterlängtade tatuering igår!
(Detta får bli den sista på ett BRA tag fram över)
jag verkligen ÄLSKAR den.
Om jag får säga det själv så är det den finaste av mina tatueringar!
BIG LOVE!


Vaccinerade mig även igår. Skulle tatt typ 6 sprutor. Men den där "konstiga" läkaren hade gjort sjukt mkt fel sist jag var där. Så denna sköterska hade ingen aning om hur hon skulle göra med allt. Så jag fick ta 3 sprutor och ska tillbaka imorrn för att ta resten. Och sen ska jag även dit om en månad och ta nån mer!
Jävlar i havet vad dyrt det blir asså! :S

Nåväl..
Efter jobbet åkte jag hem till Helena där jag, helena, johannes och Mr.M (Vet inte ens varför jag skriver "Mr.M" längre, men det känns passande på något vis) åt Tacos, kollade på film och mös och umgicks över att vi hatar Alla hjärtans dag!

Och jag fick en sånt fint postpaket av mamma med alla hjärtansdag grejer i:) Och finaste Av Helena! <3
Hade även förväntat mig ett frieri igår. Men så blev inte fallet tyvärr:/  :P

Var hemma halv 5 imorse. Och är så sjuuukt trött. Men jag verkligen inte somna om.
Har vaknat varje jädra timme efter kl 8. Och vid 11 gav jag upp! GAAAH!
Så nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig mot jobbet! :D
Mitt Älskade Underbara Coop!

Och jag är så lycklig för er som inte redan viste det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: