editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Edit´s Nutella & Strawberry Soda!

Kategori: Allmänt


Jag är en Patetisk och Desperat männiksa!
I know!
Jag Älskar nutella!
Men vem gör inte det!?
Men det är ju liksom sjukt gott med Nutella och jordgubbar.
Men jag har inga gordgubbar hemma.
Men där emot så hade jag Ramlösa med Jordgubb/lime smak!

Därför sitter jag nu med en burk nutella som jag lixom lite sådär "desperat" hällt Ramlösa i (!).
Och jag lovar er! Det är Jääääävligt gott!
:O
Jag får typ lust att hälla nutella och Ramlösa i en mixer och mixa det tills det blir en härlig brun sörja med kolsyra i.
Fatta själva. En dryck med jordgubb och chokladsmak!
Jag kanske till och med kan börja sälja det!
Ta Patent på det!
Nutella mix with strawberry bubbles! eller. Edit´s Nutella & Strawberry Soda!
Jag kan stå här nere på gatan och sälja det för 10:-.
Fan jag kanske blir stenrik och jag köpa ett private JET. Jag kan åka vart jag vill. Ta med alla mina vänner och flyga till Bahamas!
Och där ska jag ha ett Nutella Palats. Där man badar i nutella. och det finns Träd som det väger jordgubbar på!
ÅH!
Men det är ju bara en liten teori!
Jag var inte alls seriös.
För jag menar. Jag vet ju att jordgubbar inte växer på träd..
Men det kanske man skulle kunna avla fram!
Ett jordgubbs träd.
Edits Jordgubbs träd!
Nej okej..
Men det vore Coolt. Eller hur?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: