editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kategori: Allmänt

Jag är tröttare än tröttast!
De få timmar av sömn jag fick inatt börjar tära på mina krafter.
Och det lixom kryper under skinnet på mig.
Blev hembjuden till Helena ikv. Men jag tackade nej:S
Jag har nyss kommit hem från jobbet, handlat och är egentligen VERKLIGEN i enormt behov av att Diska! Men jag tror inte ens jag orkar med det!
Orkar inte ens hoppa in i duschen.
Och egentligen så är Att blogga, det Absolut sista jag orkar med nu!
Men vad gör man inte..
Mina kära vänner! ;)
Trött och grinig ä'r jag nu.
Så ska inte skriva nått mer nu.
Men jag skulle kunna sitta ett bra tag och klaga på massa onödiga saker. Och på jobbiga personer som jag har lust att strypa just nu.

godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: