editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Snart bär det av mot en ny värld!

Kategori: Allmänt


Sa jag att jag bokat flygbiljetter nu?
Det har jag iaf:)
så Onsdagen den 13:e April kl 06.30 Lyfter jag från Arlanda för att mellanlanda i Amsterdam, för att sedan landa vid Kilimanjaros Flygplats i Tanzania där jag kommer tillbringa 3 månader av mitt liv!
Låter det inte helt ofattbart?
Låter det inte helt sjukt när man väl tänker efter?
Och jag har mardrömmar varje natt om små äckliga kryp, Långa Ormar och Enorma Spindlar. Jag kommer ju Dö där nere!
Nej det kommer jag inte!
Jag kommer klara det så himla bra!
Hopp och Inre Styrka!
ÅÅHHH!!!
Vad nervös jag blir nu!
Nästan så jag vill gråta!
Och hur ska jag lyckas få ner kläder och annat behövligt för 3 månader i ett 23KG bagage? VAVAVA?
Hur ska det gå?:O
nåväl!
nu ska jag göra mat och bege mig mot jobbet.
Ikv blir det filmmys hemma hos Helena! ;D
Wihoooow!

Kommentarer

  • mikaela säger:

    vad ska du göra därnere? :) blir ju nyfiken, :D mina tre månader utomlands var något av de bästa jag gjort, hoppas du får det lika bra! :D

    2011-02-28 | 12:46:09
  • edit säger:

    ååhh!! :) min kära Mikki:) Jag ska åka ner och arbeta som Volontär på ett Barnhem! :) JA! du vet ju hur det är! Och jag hoppas att det blir licka lyckat som det blev för dig!! :D <3<3<3<3

    2011-02-28 | 13:12:14
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: