editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Skönt utan störande grannar...

Kategori: Allmänt

Har vart så sinnesskönt att vara ledig idag och igår!
jag var med amanda, vi drack kaffe med fredén.
sen drog vi hem till Anna, ida och juni:) mys.
Sen hem till Ola och malin en sväng.
hämtade min bror.
Sen hem till stina och björn där även farmor och Rikard befann sig.
 
Jag tog mig en välbehövlig sovmorgon efter 13 arbetsdagar i rad.
Vaknade i ett svinkallt rum.
Men utan störande grannar!
Det är härligt med Fellingsbro ibland.
Att sova i ett Hus och inte i en liten lägenhet.
för jag menar Hellre helt utan en förståndig granne än en granne helt utan förstånd..

Jag har nyss vart hos Daniel och fyllt i min Tatto ;)
Nu väntar jag på att Gabbi ska ha sökt klart till Körslaget..
(Och NEJ, jag har Inte sökt eftersom att jag kommer vara i Tanzania då).
Sen kommer Evelina hit, Så drar vi nog till Fanny Fanta, och sen hämtar Gabbi, Och sen vidare till Askersund på Fest för Emma som fyller 20 år idag! :D
WIHOOOOIIIOOOW!
Grattis på hon:)

Sen sover Evelina över här.
Och sen imorrn ska jag käka på stan med stora familjen, och sen blir det bio.. :)
Dags att hoppa in i duschen nu..
Puss hej! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: