editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Ska jag sitta ensam en lördagkväll så ska jag gö det med Stil! ..

Kategori: Allmänt

(Allt jag ville med mitt liv var att bli en Fucking Gangster). Men jag kommer aldrig bli kriminell..

Kom nyss hem från jobbet..
Tomt i lägenheten.
Ingen hemma:(
Det är stööökigt.
Men det sket man väl i!
Jag äter Ben & Jerry´s ! BIG LOOOOVE!!
Det är något som inte min ekonomi tillåter just nu..
Men ska jag sitta ensam en lördagkväll så ska jag banne mig gö det med Stil! :)

Har öppnat en kall öl också!
Sjuukt gott.
Kanske inte bästa kombinationen med öl och glass.
Men Bärs passar väl till allt;) eller?

Jag och väktaren på jobbet lekte lite med hans utrustning;)

Grannen har fest och jag är inte bjuden!
Så jag kryper ned under min sköna filt och myser..
Är ändå för trött för att festa:P
Skönt att va själv ikv faktiskt!

Och ångesten över alla hjärtans dag börjar tränga sig inpå mig!
UCH!
Jag hatar alla hjärtans dag!
Det påminner mig bara om hur fruktansvärt ensam jag är!
Tur att jag jobbar hela dagen den 14 februari! :)
Då slipper man tänka så mkt! :)

Men guuud. Det är ju över en vecka kvar dit..
Så nu ska vi tänka på annat..
Min glass tillexempel..
Nu måste jag käka upp den innan den smälter! :D
Puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: