editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Secound best

Kategori: Allmänt

Trött på att alltid komma i andra hand. Trött så att alltid komma 2a. Att alltid bli överkörd. Underskattad och misslyckad. Missförstådd. Men varken orkar eller vågar göra mig förstådd. Ingen som förstår. Och du som kallar dig vän. Du förstår allra minst och förstör. Och jag orkar inte kämpa för något som jag inte kan få. Och jag orkar inte ge upp heller. Men du är ivägen. Ivägen som jag känner mig nu. Jag känner mig ivägen. Och jag orkar inte lossas. Har lossats tillräckligt. Vill bara vara ärlig mot mig själv. Men hur ska det gå när jag inte kan va ärlig mot dig. Jag är en sista chans. Och jag känner mig så fruktansvärt ensam. Om du är min vän. Varför kan du inte låta mig vara lycklig en sekund. Det är allt jag begär. Att få vara nära. En liten stund..

Kommentarer

  • johanna applet säger:

    ahh nej vad ar det som hant ??? :( vill du skypa nagon dag :D ??

    2011-02-08 | 21:07:15

Kommentera inlägget här: