editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

"Nu är jag här igen".

Kategori: Allmänt

Kunder kommer fram när man sitter i kassan, de slänger upp sina varor på bandet och ler lite generat och säger med en djup suck "Ja, nu är jag här igen.." eller, "jag glömde visst mjölken, du måste tycka att jag är helt virrig"
Och jag ler lite tveksamt och försöker för allt i världen att minnas och känna igen kunden! Men det är OMÖJLIGT!

Och en annan ung kund köper cigg, och jag ber om legitimation och han suckar och säger: "Idag igen? Jag har inte blitt yngre under natten om det är det du tror".
Och jag sitter där och skäms som en idiot!!
Men SNÄLLA nån!!
Jag kan OMÖLJLIGT lägga varenda liten kund på minnet!!
Det går bara inte!
Fatta hur många kunder jag tar per dag/Timme.. Sjuuukt! Och visst är det många man känner igen. Men jag känner mig så dålig när jag inte minns alla! :/


Nåväl
Redan fredag igen.
Veckorna bara rusar förbi.
Dagarna passerar och kommer aldrig åter.
Magiskt.
Jag sitter här efter en hård arbetsdag och dricker Loka med vattenmelon och Citronsmak. Supergod!
Ska hoppa in i duschen nu.
Upp tidigt imorrn och skjutsa Mr.M Till jobbet innan jag åker till mitt egna arbete..
Jobbar 11-14 imorrn.
Sen på kvällen är jag hembjuden (Eller jag bjöd in mig själv) på finmiddag hemma hos Marie och Andreas! Åh vad mysigt och trevligt det ska bli.
Sen tänkte jag spändera natten i Fellingsbro faktiskt. Trevligt, trevligt..


Som sagt. Duschen nu..
 Puss hej! :)

Kommentarer

  • marie säger:

    finmiddag och finmiddag... du blir nog mätt iaf :)

    2011-02-11 | 22:07:47
  • marie säger:

    finmiddag och finmiddag... du blir nog mätt iaf :)

    2011-02-11 | 22:08:05

Kommentera inlägget här: