editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Ne, om man skulle ta och skjuta grannen, sådär lite överaskande, i huvet kanske!?

Kategori: Allmänt

Jag tycker det känns bra att veta att andra vet vad som är rätt och fel så att man slipper tänka ut sånna saker själv..
Folk har alltid så himla mycket åsikter om allt och alla.

Iris har namnsdag idag. Som om någon bryr sig.
Alla hjärtansdag närmar sig med stormsteg.
Och jag har fortfarande inte hittat mitt livs stora kärlek.
Jag har 4 dagar på mig!
Det kan gå!

Grannens tjutande dödar mig snart!
Det Måste vara hans väckarklocka!
00.00-02.00 & 10.00-12.00..
Asså jag fattar inte vad jag ska ta mig till?
Det måste ju va så att hans väckarklocka är fucked up och när han drar till typ jobbet så börjar den tjuta konstant i typ 2 timmar innan den stangs av av sig själv..
Vad fan ska man göra åt något sådant?
Ska man typ ringa Störningsjouren som värsta Bittra Grannkärringen? (Jag känner att jag börjar bli et bitter kärring snart om detta fortsätter, för det går fan hål i huvet på mig).
FAN ASSÅ!! Vet ju inte ens vilken jävla granne det är! För det kommer från lägenheten i den andra trappuppgången! :S GAAAH! :'(

Sitter och kollar på lite flygbiljetter nu!
Asså jag fattar inte hur det kan vara så in i helvetes jävla dyrt?
Seriöst?
En jävla Flygstol fram och tillbaka till/från Tanzania kommer gå på över 8.000:- Det är ju för i helvete en jävla 1 veckas All in Clusive-resa!:O Jag fattar ingenting! + Att jag måste byta massa flyg vilket känns lite läskigt heeelt ensam!! MEn men!! Det ska jag fixa:P

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig upp på stan och träffa helena!
Sen blir det jobba 16-21.15 (Fick order att jobba längre ikv). Sen blir det en lugn spelkväll ikv istället! :) Det ses fram emot!

Ne hörrni..
Här blir det inga barn gjorda!
Om man skulle ta och parka sig in i grannens lägenhet kanske? :@
Ne nu ska jag måla naglarna. Frå bli nån grå trist färg.. För det är så jag känner mig just nu.
Grå och Trist!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: