editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

kräks på hela världen

Kategori: Allmänt

Har nyss legat och kollat på Big Brother!

Sjuukt bra program för övrigt.
Men just ikv låg jag i fosterställning och försökte hålla mig från att spy..
Känner mig riktigt sjuk:/
Men jag är säkert uppe på benen igen imorrn när jag vaknar. (om jag lyckas somna vill säga) ..

Igår var jag hemma hos Shanna och mös efter jobbet! Drack te och kollade på BB.
Idag har jag jobbat 10-21. Sen skjutsade jag hem Andreas och åkte och Handlade med Mr.M . Hade verkligen ingenting hemma.. Men jag har ju inte råd med ett skit heller för den delen.. Så det är fortfarande jävligt tomt!

uch..
Känner för att gråta.
Har vart en superbra dag fram tills nu..
men om en halv timma så är det en ny dag. så då är det nya tag som gäller..
Nu ska jag förslka sova tror jag..
men så svårt när man har typ 10 klockor som tickar ikapp.. :@ (ta ur batterierna kanske?) 
Mår så fruktansvärt illa :(
TYCK SYND OM  MIG!!
fredag imorrn..
PUNKT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: