editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jävla Gotläningar!

Kategori: Allmänt

Jag och Jonte spelade på Keno igår!
Vi hade börjat planera inför en Hawaii-Resa och grejer!
Fan vad gött det hade vart att bli miljonär!
Men det sket sig ju ganska regält!
Vi vann inte ett Öre!
Jävla Gotlänningar! :(

nåväl!
Nu har jag duschat! :)
Och sitter just nu i sjukt mysiga kläder! (Me like)..
Imorrn ska jag följa med Helena som ska Tatuera sig!
Sen jobbar jag 16-19. Sen på kvällen blir det antagligen mys med lite trevligt folk. även utgång kanske.
Men jag ska upp tidigt och vaccinera mig på fredagsmorgonen.. Så blir nog hyffsat lugnt:P

Jag tänkte kolla på ett avsnitt av solsidan som gick i söndags. Eftersom att Mr.M och jag laddade ner fel avsnitt. Så vi har tydligen kollat på det avsnittet som ska sändas NU på söndag! haha! XD vi är så jävla Awesome vi 2! :D HAHA!
så Nu ska jag skaffa mig ett liv. :)
Puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: