editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag ville bara inte sova ensam..

Kategori: Allmänt

Har sovit så himla dåligt inatt. Grät mig till sömns och vaknade flera gånger av mardrömmar.. Det är mkt nu. Antagligen för att jag varit så lycklig så länge nu. Nu kommer sanningen ikapp. Och jag är trött på det. Men nu ska jag fördjupa mig i arbetet ännumer. Jag gör mig förtjänt av min lön idag.. Det vill jag lova. Bara 7ochenhalv timma kvar av min arbetsdag. Sen måste jag handla.. Liv1..

Kommentarer

  • Liv säger:

    Ville bara poängtera att när du skriver Liv1 så menar du en PERSON om du vill mena ditt liv, att det är liv1 så är det precis såhär du skriver; liv 1!

    2011-02-09 | 11:34:11
  • Edit säger:

    Tack liv för infon.

    2011-02-09 | 14:16:01
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/
  • Anonym säger:

    VIll ju inte att du ska skämma ut alldeles för mycket, det räcker som det är! ;)

    2011-02-09 | 22:54:01

Kommentera inlägget här: