editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

JAG BLIR GAAAAAALEEEEEEEN!

Kategori: Allmänt

-Sug Balle vad arg jag blir på mig själv!!
Har stressat sönder hela jävla morgonen,
Duschat, lagat matlådor, fixat mig för att åka till jobbet om 10 min..
Och jag kollar en extra gång på Schemat och inser att jag inte börjar jobba förens kl 3:O
GAAAH!!!
Vad fan ska man hitta på nu då??
ÅHHH!!
Så jävla irriterande!
Pallar inte!
-Okej Johanna, Andas. Det är inte direkt jordens undergång!
-JOOOOOOOOOO!! :( ÅÅÅHHH, Jag hatar mitt liiiiiiiiiiv!!
-Men sluta nu, det hade kunnat vart värre.. Det finns dem som inte ens har något jobb att gå till.
-JAAA, Men så förbannat svårt är det inte att få ett jävla jobb.. Om de bara reser sig från sina jävla Datastolar och soffor och går och söker varenda Skitjobb som finns!!! det finns ALLTID nått!! Men de är ju bara så jävla Kräsna och vill ha drömmjobbet på en gång.. Och de tror att de ska få det trots att de inte har nån jävla utbildning..
-Men riktigt så kanske det inte är hörru?
-JO ! det är det tamejfan visste.. jävla socialdemokrater allihoppa.. Lever på Bidrag.. ÅHHH!! Och jag börjar inte jobba förens nästan 3 timmar!! JÄVLA BAJS SÖNDAG!
-Okej, Tagga ner nu för i helvete! Gör nått vettigt för fan, än att sitta och klaga på alla andra. Det är väl för fan inte de arbetslösas fel att du kollar fel på ditt förbannade arbetsSchema. Jag är så jävla trött på ditt gnäll nu! Fan asså!


Och där var Editjohanna lugn igen..
Efter en djup inre diskution med sig själv.
Nu hinner jag ju typ... Hmmm. DISKA, innan jobbet.. Eller kolla lite TV ,ellerta en promenad:)
Härligt. Några timmars extra ledighet! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: