editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

I've got another confession to make, I'm your fool

Kategori: Allmänt


Min kött läker aldeless för fort!
Har väl knappt haft ur min Smiley i en vecka.
Så skulle jag sätta i den nu.
Men då hade det växt igen:(
Arg blir man!
Så jag måste tvinga hit Fanny så hon kan köra igenom en nål för 3dje ggn.
Skulle visserligen kunna göra det själv.
Men är så fruktansvärt svårt att få det rakt om jag ska hålla ut läppen med ena handen och dra igenom nålen med den andra:P
Nåväl..
För tillbaka ska den iaf!

Nu har jag TacoGratäng i ugnen. Har diskat upp/ned mitt diskberg! :) Och nu tänkte jag städa lite medans jag väntar på maten:D
Muuuumms vad hungrig jag är! :)
Bra musik lyssnar jag på också!
Liv1, Liv1, Liv1 ^^

Is someone getting the best, the best, the best, the best of you?


Kommentarer

  • Anonym säger:

    I know im number 1! Du behöver into påpeka det jämt! ;)

    2011-02-16 | 21:55:19

Kommentera inlägget här: