editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

I need your Leg, please!

Kategori: Allmänt

Ibland skulle jag önska att jag fick ett hatbrev!
Eller asså. Det skulle ju räcka med ett vanligt Brev.
Men det är ju för mycket begärt.
Jag önskar att jag lixom fick något annat i min brevlåda än Räkningar!!


Glömde ju berätta roligaste grejen som hände på jobbet nu i veckan.
ni vet ju hur kass jag är på språk..
Och det kom in en Engelsktalande man som skulle hämta ut ett paket.. Och eftersom att man måste Legitimera sig när man ska hämta paket så säger jag artigt med ett brett leende på läpparna: -"I need your Leg, please". (OH MY FUCKING GOD, tänker jag, .. !!! Sa jag verkligen det där högt?? Jag behöver ditt ben, tack..:O ) jag rättar genast mig själv och säger: -"Oj, jag menar, Your ID. please. HE HE, Sorry" :S Mannen kollar lite skummt på mig och räcker över sin legitimation helt allvarligt..
 
Men jag hade tyckt att det var lite småkul om jag fick låna hans Ben! :) hihi^^ Faktiskt;)

Detta får mig genast att tänka på en av mina kära vänner som var i London och skulle ta en bild av nån stor byggnad. Så hon går lite närmre och hänger sig innanför ett avspärrat område då det kommer fram 2 vakter och talar om för henne att hon inte får vara där.  hon blir skräckslagen och försöker febrilt ursäkta sig och förklara att hon det inte är någon fara eftersom att hon "bara är en turist".. Men hon råkar istället säga: Oh, please, I'm Just a Terrorist!"
MOHAHA!!
Helt sann historia!! Så sjukt kul! ;) <3
Big love to mrs G! <3



Jag borde fan få löneförhöjning för att jag lyckats vart så trevlig idag på jobbet!
Det har vart så SINNES MKT FOLK! :O Rena rama Ullared på Coop Forum Lillån dessa 2 dagar!
Så himla Roligt verkligen! :D
Men det tjatas ju hål i huvet på en. Jag har sprängande huvudverk nu efter allt tjat om återbäring och sånt!
GAAH!
Lugn kväll nu framför Tv:n igen och sedan upp och jobba imorrn igen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: