editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

I Know I'm Going to Hell, but Fuck it. It's gonna be warm and I'm gonna know people there!

Kategori: Allmänt

Får man vara såhär trött?
Trots att jag bara satt och latade i soffan hos Mr.M till klockan 5 inatt:O
Det bjöds på god mat, tvspel, film och sjukt mkt skratt!
Men jag är så sinnesTrött nu!
BLÄÄÄ!
Mår illa!
N u blir det ut och plugga i hörlurarna och ta en lång promenad i det fina vädret..
Ska knalla förbi polisen också, för mitt nya pass har kommit.. Så att jag kan fylla i lite papper och skicka in inför resan!

Och jag insåg nyss att jag glömde min fejkade diamantring, hemma hos Mr.M, som jag har haft på mig Varje dag sen jag gick i 8:an :S Känner mig som en helt ny människa utan den. Som om det fattas en del av mig. Som om jag inte är riktigt hel utan den!
:-(

Men men..

Igår var jag och helena och bokade ifyllning till en av mina tatueringar som är välbehövligt! :)
Har även fått en ny digitalkamera av mamma så jag kan ha med mig till Tanzania. Pallar ju lixom inte släpa med Systemkameran, ,

Annars har det väl inte hänt så mkt..

Tänkte försöka få fart på dagen nu verkligen..
så vi ses och hörs hörrni! ;)

HappyFace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: