editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

I am a Percy Wannabe!

Kategori: Allmänt

Nu har jag sådär mkt att göra att jag blir helt helkroppsförlamad!
Min Hjärna blir till och med Förlamad.
Den går lixom på högvarv. Tänker igenom allt, försöker strukturera upp saker.
Men allt blir bara en enda röra..
Nu har jag ju kommit på den smarta idén att kanske söka Stipendium.
Så jag har setat hela morgonon och letat igenom massa sidor.. Men man måste vara ute i sjukt mkt bättre tid än 1½ månad innan avresan ska jag säga er!
Någon som har förslag på hur jag kan gå till väga?


Jag känner mig ungefär som Personen på bilden.. (Fråga mig inte vem det är, det är säker bara nån Random människa, och tycker ni att personen påminner om mig lite alltför mkt så kan det ju hända att det är jag).. har även fått bekräftat efter denna bild som togs för ungefär 2-3 år sen, att jag ser ut som percy nilegård.. Kan ju Iof va sant:P Eller?


nåväl.. hittade den på datan och tycker att den visar på ett väldigt bildligt och bra sätt exakt ur jag känner mig nu..
Virrig, Trött, sur, bitter, jaaa.. 
Så det känns som om det enda vettiga man kan göra i denna situationen är att dra ut hakan så att man får underbett, och gå och ställa sig i Duschen tills man drunknar!(Y)

 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hahaha, älskar den där bilden! Mins att jag sparade den för ungefär ett år sen för att ha den att titta på om jag kände mig nere nån gång, hahaha

    2011-02-23 | 14:35:39
    Bloggadress: http://jempannn.blogg.se/
  • edit säger:

    HAHA!! jaa!! fy fan vad du hade roligt åt den!! :P <3

    2011-02-23 | 14:51:25
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: