editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

HUR MYCKET ELLER!!! ?

Kategori: Allmänt

Insåg nyss att jag ska jobba 9½timmars pass idag!
Och jag kommer typ avlida utan riktig mat då!
Så jag vaknade nyss och är redan i full gång med att laga massa mat! :P
Känner mig lite stressad! Måste bege mig mot jobbet snart!

Hoppas denna dagen går fort! För jag vill att det ska bli torsdag! :) Wiiiie! :)


Igår när jag jobbade så kom det fram en utländsk kvinna med några chokladkakor i handen och sa (på knacklig svenska) : -Hur Mycket eller?
jag: -Förlåt vad sa du?
Hon lite irriterad: - Hur mycket eller?
Jag: - Förlåt mig men jag förstår verkligen inte vad du menar. Vill du veta hur mkt de väger? Hur mycket det är i dom?:S
Hon blir asförbannad och skriker: - HUR MYCKET KOSTAR DEN?

Wooooooow!! Take it easy !! Shit!
Asså jag kanske är trög i huvet!
Men jag fattade verkligen inte vad hon mena:S Hur mycket Eller? Vadå ELLER?? :O GAAAH!!
Och varför i helvete ska hon bli så jävla arg!
Inte fan blir jag arg på en nysvensk om han/hon inte förstår vad jag säger!? :O
Och vissa kallar oss i Sverige rasister!?
Vilka är det som är rasister isf?
Dom kommer till vårat land och Behandlar oss som idioter!?
Tro mig. På mitt jobb får jag en och annan utskällning av folk för att saker och ting inte stämmer med priser och så vidare.. Det får man räkna med när man jbbar i Kundtjänst! Och jag ska säga er som de är. och det är att svenskarna kommer och är griniga, men har ändå någon slags sympati och medkänsla. Nysvenskarna kommer och typ tränger sig i kön, skriker och gapar över 80Jävla Öre, ber om kompesation, och när det sen visar sig att det är DE som har fel så skriker de typ att "det er para for att jak är sfvart, walla, man behandlas som skit i dett land, det är DU som gjort felet, inte jak!!!!!! ".. Seriöst! ?
Fan asså!
Blir frustrerad!
Nu menar jag självklart inte alla!
Man kan inte dra alla över en kant..
Men ibland börjar jag fan undra asså!

Nåväl!
Antar att det blir upprörda känslor hos vissa nu, tack vare detta inlägg.. Men men. Smällar man får ta!

nu ska jag ägna mig åt maten! så att den inte blir lika asäcklig som sist!!:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: