editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

how many dreamcatchers do I need to fall asleep?

Kategori: Allmänt

Att sova är överskattat!!
Jag egnar mig hellre åt att umgås med vänner, ligga och vrida och vända mig i sängen, störa mig på grannen och drömma mardrömmar!
Japp japp..


Igår efter jobbet for jag hem till Mr.M som bjöd mig på mat och solsidan! Gilla!
Sen begav vi oss hem till Helena som bjössade på glögg! Julmys med bra film:P
Blev inte så farligt sent igår iaf! var hemma runt halv 2 inatt! Skönt!

Nu ska jag göra mig iordning lite och bege mig upp te Strike.. Ska Käka och Bowla med mamma!:P HEHE!
mitt på dagen! Ehh Jaa! För vi hinner aldrig umgås annars:P

Sen väntas det möte på jobbet i 2 timmar innan man drar igång och jobbar till 21.00!

Inatt tog jag även ur min Smiley!
Tänkte ha den ute en stund för omväxlingsskull!
Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag max palla några dagar innan jag kommer sakna den:O
Och mina tänder ser så Enorma ut nu! :O Jävla Hartänder!:P
nåväl!
får se hur det går:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: