editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

How can you see into my eyes, like open doors..

Kategori: Allmänt

Håller på att mixtrar lite med den nyinskaffade kameran.
billigt skit är bra skit..
Som jag säger. Den duger i krig.
och det är precis vad jag ska ha den till..
Eller njae.
Inte riktigt..
Men ändå..
Vill inte ha med mig min Systemkamera till Afrika känner jag..
Vill bara ha nån billig som jag slipper gråta floder över om den går sönder eller blir stulen eller nått:P

Har gått en lång promenad.
Halkigt var det. Men soligt och fint:)
hämtade mitt pass från Polisen också!
Varför ska man aldrig lyckas se hyffsat normal ut på passfoton?
Jag fattar verkligen inte..
Nåväl.. Jag ser ju iaf inte lika kriminell ut på denna bild som på förra.
Men den är fortfarande inte ens i närheten av ett "okej"..

Jag är så fruktansvärt hungrig men har ingen aptit alls:/
Hatar detta..
det enda jag har lyckats få i mig idag är ett glas juice!
vad är det för fel på mig?
nåväl.
Dax att börja ladda inför jobbet ikv!
För första ggn på länge är jag faktiskt inte det minsta taggad på att jobba!:/
Vill bara mysa ner mig i en varm skön säng...
Och jag är på gråthumör tror jag..
Vad är det med mig?
Jag behöver en kram!! :/

You could have your choice of men but I could never love again,
Please don't take him just because you can...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: