editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Gud Välsigne Mig

Kategori: Allmänt

En Man sa till mig idag "Gud Välsigne Dig".
Jag satt som ett frågetecken..
Jag menar, vad svarar man på något sådant?
Dom som känner mig vet att min största Fobi är typ Religösa Säkter och skit. Och jag förstår mig inte på Religösa grejer som omskärelse, matvägra, Be till någon högre makt.. Men jag har FULL FÖRSTÅELSE för de som gör det..
Eller nej föresten. Där Ljög jag. Jag har ingen Förståelse. Men där emot så Respekterar jag dem och deras åsikt.

Nåväl..
Gubben sa iaf: "Gud välsigne dig". Och jag svarar. "Det samma, Och trevlig helg" (!) . För jag menar. vad fan ska man svara?
Jag kan ju lixom inte tacka honom.. För det är väl i själva verket Gud som jag ska tacka!? eller?
Jag skulle ha svarat något i stil med att : -Hälsa honom att jag tackar så mycket!


Hemma efter jobbet..
Har storhandlat.. 
Nu lagar jag lite mat medans jag tittar på Lets dance som nån jävla PRO-Kärring! 
Uch!
Vad hände där lixom?
Men helt ärligt så orkar jag inte göra nått.. 
Skönt med en mysig hemmakväll med tända ljus, god mat och Senare blir det BIG BROTHER! wiiihooouww! Så spännande;)
Gillar skarpt!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: