editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Fortsätt simma!

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen från Capio Läkergruppen.
Och jag är Så enormt tacksam för den fantastiska Sjuksköterskan som jag haft nu båda mina 2 senaste ggr där!
Hon är så enormt snäll Och säger att jag är duktig när hon sticker mig i armen!
HAHA.
Patetiskt rädd för sprutor är jag.
Får värsta handsvetten och blir typ Stum:(
tur att jag hade RRobin som höll mig i handen på Distans. 
För den senaste sprutan nu gjorde jätteont:(
BCG eller vad den hette.
fick värsta blåsan.Och den kommer spricka, och vara och rinna i typ 6 veckor innan den läkeroch blir ett Ärr! :O
Bläää!:(

Men men.
Nu har jag tatt 5 av mina sprutor, fått nått vaccin som jag ska dricka, och även hämtat ut malariatabletter. Och även bokat tid om en månad inför mina 2 absolut sista sprutor.. (förutom om ett år när jag ska tillbaka och ta ännu en spruta).


Har alldeless för mkt planer inför helgen! :O
Är ledig nu Torsdag-Söndag.
Och ni vet hur det är med mig och ledighet! :I
GAAAH!
Palla!?
tusen grejer jag ska göra.
Imorrn blir det hem till amanda, sedan till fellan och fira björn som fyller år. Kanske sova över.
Tillbaka till Öret på fredag, Esokonsert, träffa Evelina Göra lite hemligheter med Gabbi, Till Konserthuset och hänga vid Körslagets Audition (Vill så sjukt gärna söka, men kommer vara i Tanzania när det inspelar sig), Sedan kl 4 till Waterproof och fylla i en tatuering, sedan göra ytterligare massa hemligheter med Evelina,Fanny, Gabbi och fler. hela eftermiddagen och natten. Och på lördagen får jag se vart jag hamnar. Måste tvätta och städa, och på söndagen blir det Bio och grejer!

PUUUUH!
Det där med att ta dagen som den kommer är inget för mig:P
Uch och fy!

Nåväl.
Nu ska jag laga gooood mat och sedan bege mig mot jobbet!
Puss hej!

Kommentarer

  • Mica säger:

    Den sprutan som ska vara och ha sig hur länge som helst, den fick jag i Umeå. Kan ju trösta dig med att säga att min aldrig "sprack" men däremot gjorde den förjävla ont i ett par veckor. Men jag är glad att jag slapp var och skit...Hoppas du också slipper!

    2011-02-21 | 12:57:47
    Bloggadress: http://babybaker.blogg.se/
  • edit säger:

    tack så mkt! Jag håller tummarna!

    2011-02-21 | 21:55:03
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: