editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Fetaste läppen i stan!

Kategori: Allmänt

Ja hörrni!
Sjukaste Utflykten igår vill jag lova!
HAHA!
En inbrottssäker bil kan ställa till det en hel del..
Men med en Fläskläpp senare så var vi iaf äntligen påväg mot Askersund.
Jag, Evelina, Fanny och Gabbi.
För att fira våran älskade vän Emma som fyllde 20 år igår!
När vi kom dit så befann sig fler folk där.
Hanna, Karro, Lin, Jessica, Frida.. Glömde jag nån?
Iaf.
Blev Tacos och massa prat, Dans och spel!
Kanon kväll.
När vi Dundrade hem i vinterkylan (Efter ett nytt projekt att bryta oss in i min lilla bil) så poppade vi musik hela vägen till örebro.
Sen drog jag och Evelina hem till mig och sov!

Vad har vi nu lärt oss av denna resa?
1. Tvätta inte Bilen när det är typ 20-Grader ute!
2. Om du ska Pierca dig för tredje ggn på ett ställe. Tänk en extra gång!
3. Om du ska HeadBanga på ett dansgolv. Stretscha ordentligt Innan du går och lägger dig!





Nu ska jag äta frulle med Evelina innan hon ska bege sig hemmåt.
Sen ska jag upp på stan och Äta med Stina, Björn, Kalle, Amande & Linus.
SEn blir det Bio efter det! ;D Härligta Lördag. Härliga Ledighet!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: