editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Facebook Uppdatering

Kategori: Allmänt

Trött på att Alltid se samma personer av dina vänners StatusUppdateringar på Facebook?

HÄR ÄR FIXEN: Rulla ner till botten av nyhetsflödet på startsidan och klicka på “Redigeringsinställningar”, klicka nu på ”Visa inlägg av” och ändra inställningen till ”Alla dina vänner och sidor”.



Så himla Enkelt:) Och det där har jag stört mig på hur länge som helst! :P

Hinner inte skriva så mkt nu..
Måste göra nån smidig matlåda innan jag beger mig mot jobbet.. Vet fan inte vad jag ska göra..
Sugen på stuvade makaroner.. Men jag vet typ inte hur man gör:P
Får Googla på det;)
hihi

Herrå! :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    vavavava ?? jag fattar inte ? vad får man om man gör så ?? slippa se vad ?? HAHAH jag fattar inte.

    Kan va att jag inte är så bra på svenska anymore eller så är det bara mitt lilla huvud som inte hänger med haha PUSS

    2011-02-28 | 03:52:50
    Bloggadress: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/
  • edit säger:

    asså du ser inte ALLA dina Vänners Nyhetsstatusar! Du ser bara samma folk hela tiden.. Om du gör denna uppdatering så kommer du se alla dina vänner!

    2011-02-28 | 12:32:37
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: