editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Du begriper inte vad du ger dig in på, du betalar för din egen avrättning..

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen från Capio Läkargruppen!
Var tvungen att ta nått jädra blodprov, så jag kan inte påbörja vaccinationen för ens på måndag!
Så då är jag i full gång!
Uch!
Höll på att börja gråta när hon stack in nålen i armen på mig. Tur att det bara var precis under huden och inte in i nån jävla åder eller vad det heter. då hade jag nog svimmat. :P

Och läkaren var jävligt skum.
Han verkade inte ha koll på någonting:S
Och det enda han pratade om var hur farligt allting är med att resa i U-länder. Medicinen som inte är bra att äta för att man blir depprimerad, men man måste ta medicinen ändå rekomenderade han. Och Hundar och apor som har rabies, myggor som dras till fotsvett, Och maten man inte kan äta, Och inga sexuella kontakter, Trafiken som är livsfarlig, osv.. :O Det lät som om han försökte förklara för mig att "Du begriper inte vad du ger dig in på, du betalar för din egen avrättning" . Sedan avslutade han hela min vistelse där med ett leende och frasen: -Detta blir nog bra ska du se, Du kommer säkert ha jättekul där borta. Vi ses på Måndag.
Om jag inte tidigare i mitt liv vart depprimerad så blev jag det nu! HerreGud asså! :( Vilket Pepptalk! NOT!

Jag är så fruktansvärt trött.
Jag och Mr.M drog till Helena igår, och sen kom Johannes . Så spelade vi massa sällskapsspel och hade det trevligt:)

Var hemma typ 3 inatt och kunde knappt somna.
Så skulle jag upp och gå till läkaren.. Åh jag har bara sovit typ 4 timmar i natt!!
Och jag är så sjukt hungrig..
Men men. Synd att klaga..

Nu ska jag hoppa in i duschen, Äta en gooood frulle med nygräddat bröd som jag köpt.
Och sedan sova lite innan det är dags att fara till jobbet!
Och det är sån snöstorm ute! Jag blir så trött på Sverige..
Ja, Metrologerna har ju inte fel när det gäller Dåligt väder iaf! Då har de ta mej fan Alltid rätt!

Helenas tattoooos som hon gjorde igår;)

Och jag måste ju även passa på att gratta Jonatan som blir 20 idag!!
STOR KILLE!!
hihi^^ <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: